divendres, 1 de març del 2013

Mes Decopatch


Fa molts dies que no paso per aquí ... mentres he estat fent cosetes diferents, entre elles aquest revister que tenia guardat esperant una nova imatge, i aqui aquesta! no és ben bé el que jo volia però en fi ..... en un lloc ho altre ho posaré


 Aqui una capsa pintada en la que he posat un paper de decopatch que em va agradar, potser m'hagi quedat una mica fosca, però ....... ja estem amb el peroooooo, segur que li agradara ha algú i si no
 me la quedaré jo,jajajaja.

 Per dins té dues safates i les he folrat amb Aironfix de color negre i en la part superior de la tapa un paper decorat de flors i una cinta a joc.


2 comentaris:

  1. El revister t'ha quedat molt be i la capsa m'agrada molt.
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  2. Tant la capsa com el revister t'han quedat preciosos!
    Un petó

    ResponElimina